Singularity Konu tarihi: 3 Haziran Report Paylaş Konu tarihi: 3 Haziran Değişir değişir. Bal gibi değişir. İncil de değişti zaten. Önce ayete bakalım: Enam 115] (Kur'anı biz indirdik, elbette yine onu biz koruyacağız.) İddialı olmak güzel şey tabi. Ama iddiasının arkasında durmak her baba yiğidin harcı değil. Bak incilde de böyle bir iddia var: “Gök ve yer ortadan kalkacak, ama benim sözlerim asla ortadan kalkmayacaktır”(Matta 24:35) Babababababa. Yer gök ortadan kalkacak, ama İncil değişmeyecek anlamına gelir bu. Peki ne oldu? 300 tane hıyar , 300 iznikli, spartalı değil, spartalılar adamdır, toplandı, hadi incili değiştirelim, değiştirdiler. Yer gök ee? Hiç bir şey olmadı. Ama efendim o İncil bu İncil değil. O Barnabas incili. Lan hıyar! Elinizdeki kitabı tasdik ederim diye ayet var, İncil 325'de değişti. 612'de gelen kitap bu detayı atlar mi? Demek ki önemli değil iznik filan. Yoksa, elleri kuruyasıca iznik konsili, nasıl da benim sözlerimi değiştirdi diyerek Allah bedduanın gözüne vururdu Neyse efendim işte, orijinal Kuran'da bunlar vardı. Elimizdeki kuran Osman'ın kuranı. Muhammed'in değişmez dediği kuran Barnabas kuranıdır o da piyasada yok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valery Legasov Mesaj tarihi: 3 Haziran Report Paylaş Mesaj tarihi: 3 Haziran Muhammed zamanı okunan recm ayetinin, Muhammed öldükten sonra ortadan kaldırılması Kuran'ın değiştiğinin en basit örneğidir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Singularity Mesaj tarihi: 3 Haziran Yazar Report Paylaş Mesaj tarihi: 3 Haziran 31 dakika önce, Valery Legasov yazdı: Muhammed zamanı okunan recm ayetinin, Muhammed öldükten sonra ortadan kaldırılması Kuran'ın değiştiğinin en basit örneğidir. Recm ayeti Barnabas kuranında var. Değişmez olan o. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valery Legasov Mesaj tarihi: 3 Haziran Report Paylaş Mesaj tarihi: 3 Haziran Ayşe'nin "Muhammed ölünce biz çok meşguldük o sırada keçiler gelip recm ayetini yedi" dediği Kuran bu sizin dediğiniz Barnabas kuranı oluyor o zaman. 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Singularity Mesaj tarihi: 3 Haziran Yazar Report Paylaş Mesaj tarihi: 3 Haziran 43 dakika önce, Valery Legasov yazdı: Ayşe'nin "Muhammed ölünce biz çok meşguldük o sırada keçiler gelip recm ayetini yedi" dediği Kuran bu sizin dediğiniz Barnabas kuranı oluyor o zaman. 🙂 Barnabas kuranı değiştirilemez, yenilemez. O yenilen Osman kuranı olabilir. 🤔 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavak Mesaj tarihi: 3 Haziran Report Paylaş Mesaj tarihi: 3 Haziran Müslümanlara göre bu mâlum kitap 23 senede piyasaya sürüldü, ki bu zaman sürecinde değiştirildiği kitabın içinde yazıyor zaten. Anahtar kelime: Nesh ayetleri. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Singularity Mesaj tarihi: 4 Haziran Yazar Report Paylaş Mesaj tarihi: 4 Haziran 13 saat önce, kavak yazdı: Müslümanlara göre bu mâlum kitap 23 senede piyasaya sürüldü, ki bu zaman sürecinde değiştirildiği kitabın içinde yazıyor zaten. Anahtar kelime: Nesh ayetleri. Bir ayetin hükmünü değiştirir, yahut geri bırakırsak ya ondan hayırlısını getiririz, yahut onun eşidini. Bilmez misin ki Allah'ın her şeye gücü yeter. (2/106) "O ayetten hayırlısını getiririz" aslında bir itiraf. Demek ki bazı ayetler yeterince hayırlı değil ki, onu kaldırıp yerine başka ayet getiriyor. Burada doğruyu bulamayan, bilemeyen, kafası karışık, zamanla daha iyisini öğrenip bizimle ona göre konuşan bir Allah profili olarak karşımıza çıkıyor. Tabi aslında mevzu şu: Muhammed zamanla yeni bilgiler öğreniyor ve eski yanlışlarını düzeltiyor, "koşun koşun daha iyi ayet geldi Allah diyor ki" şeklinde kendini düzeltiyor ama gel de bunu vakvaklara anlat. 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavak Mesaj tarihi: 4 Haziran Report Paylaş Mesaj tarihi: 4 Haziran 9 saat önce, Singularity yazdı: "O ayetten hayırlısını getiririz" aslında bir itiraf. Demek ki bazı ayetler yeterince hayırlı değil ki, onu kaldırıp yerine başka ayet getiriyor. Burada doğruyu bulamayan, bilemeyen, kafası karışık, zamanla daha iyisini öğrenip bizimle ona göre konuşan bir Allah profili olarak karşımıza çıkıyor. Bu mâlum kitap aynı zamanda apaçık olduğunu iddia eder, ki anlamamak için art niyetli olmak gerek. O kadar açık ki, daha ne desin bu tanrı?! Yine de iddiası tam olarak doğru değil, çünkü mesela huruf-u mukatta mevzusu var. Da, Islam dünyası bu zımbırtının ne olduğu hakkında hemfikir değil. Her kafadan farklı bir ses çıkıyor. İşin özü; tam olarak ne olduğunu hiçkimse bilmiyor. Lafa gelince papuc kadar dilleri olanlar, huruf-u mukatta mevzusunda süt içmiş kediye dönüyorlar. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountGiriş yap
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now