Jump to content

KAAN Marka Uçağın Gerçek Olduğuna İnanıyormusunuz


somebody

Recommended Posts

Keşke gerçek olsa da inansak sevinsek. Ama akp işin içindeyse pek de inanasım gelmiyor.

Ama uçuyor , göklerde diyorlar.

Oyuncak uçaklar da uçabiliyor bunda sorun yok. Model uçağın üstüne Boeing kasasını bile takıp uçurabilirsin.

Savaş meydanında yani kandil de Suriye'de kuzey ırakda çalışıyor mu ona bakmak gerek.

Hemde beşinci nesil diyorlar. Faaliyete geçmeden inanmam . Akp işin içindeyse öyle kolay kolay inanmam.

Togg arabaya da yerli dediler ne oldu? Tofaş gibi yerli çıktı. İtalyan yerlisi. Zaten İtalyanlar bize çok benziyormuş diyorlar.

Link to comment
Share on other sites

1 saat önce, MrBean yazdı:

Kaan uçarken neden iniş takımları açık duruyor?

Videolarda çok yavaş gidiyor. 

 

Kaan uçağı görüntü olarak f35 in aynısı. ABD buna izin vermez normalde.

Ben model uçağın üzerine giydirilmiş maket olabileceğinden şüpheliyim.

Link to comment
Share on other sites

Bakın alttaki videoda Kaan uçağı uçuş videosu , tekerlekler hep açık gerçekten . Bir de egzost ısı dalgası yok.

B alttaki video ise F35 aynı şekilde pistten kalkış yapıyor. Egzost ısı dalgası kalkışta maksimum olurken nasıl farkediliyor ve nasıl kırmızı renk beliriyor.

İşin içinde siyaset ve oy hesabı olduğu için sorguluyorum. İnanmak zor bunlara.

Bakın aşağıda da F16 take off videosu var. Egzost ısı dalgaları olması gibi. Kalkışta maksimum güç ve ısı çıkarken hem ısı dalgalarını görüyoruz hemde kızaran egzost kabak gibi her açıdan belli oluyor.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tahminimce Amerika bir maket yapıp göndermiş. Akp li dostları Seçim kazansınlar diye. Montajı burada yapmışlar gibi.

Gerçek savaş jetleri ile Kaan videoları yukarıda işte. Şimdi bunları yazdım , ışık ve ısı efektini ekleyip yeniden video çekerler.

Link to comment
Share on other sites

Bakın bu da gerçek  F15 uçağının kalkışı. Kaan gibi Çift egzostlu ve kalkıştaki ısı dalgaları ile kızaran egzost hepsinde değişmiyor. Kaan hariç tabikide.

Bir de kalkıştan üç saniye sonra tekerlekler kapatılıyor. Aksi halde manevra yapması zorlanır vede iniş takımları zarar görür. Ama Kaan dedikleri uçak iniş takımları bile açık uçuyor. Vede başka hiçbir videosu yok. Tek video yayınlanmış.

Aferin dünyaya korku salıyorlar..

 

 

Link to comment
Share on other sites

https://mtg-aviation.com/comparison-between-turbofan-and-turbojet/#:~:text=Turbofan engines offer greater fuel efficiency%2C quieter operation%2C,have higher noise levels and less fuel efficiency.

Turbofan motor kullanmış olabilirler. 

Onlarda egzos gazı soğuk çıkıyor. 

Turbofan motorlarda hava emiş delikleri büyük oluyor.

 

Turbofan motormuş.

https://en.wikipedia.org/wiki/TAI_TF_Kaan

 

General characteristics

  • Crew: One pilot & two pilot variant[71]
  • Length: 21 m (68 ft 11 in)
  • Wingspan: 14 m (45 ft 11 in)
  • Height: 6 m (19 ft 8 in)
  • Wing area: 60 m2 (645 sq ft)
  • Max takeoff weight: 27,215 kg (60,000 lb)
  • Powerplant: 2 × General Electric F110-GE-129 Turbofan, 76.31 kN (17,155 lbf) thrust each dry, 131 kN (29,000 lbf) with afterburner

Performance

  • Maximum speed: Mach 1.8
  • Service ceiling: 17,000 m (55,000 ft)
  • g limits: +9.0 g & -3.5 g

 

Afterburner kullanmamışlar test uçusunda. :)

Link to comment
Share on other sites

27 dakika önce, MrBean yazdı:

https://mtg-aviation.com/comparison-between-turbofan-and-turbojet/#:~:text=Turbofan engines offer greater fuel efficiency%2C quieter operation%2C,have higher noise levels and less fuel efficiency.

Turbofan motor kullanmış olabilirler. 

Onlarda egzos gazı soğuk çıkıyor. 

Turbofan motorlarda hava emiş delikleri büyük oluyor.

 

Turbofan motormuş.

https://en.wikipedia.org/wiki/TAI_TF_Kaan

 

General characteristics

  • Crew: One pilot & two pilot variant[71]
  • Length: 21 m (68 ft 11 in)
  • Wingspan: 14 m (45 ft 11 in)
  • Height: 6 m (19 ft 8 in)
  • Wing area: 60 m2 (645 sq ft)
  • Max takeoff weight: 27,215 kg (60,000 lb)
  • Powerplant: 2 × General Electric F110-GE-129 Turbofan, 76.31 kN (17,155 lbf) thrust each dry, 131 kN (29,000 lbf) with afterburner

Performance

  • Maximum speed: Mach 1.8
  • Service ceiling: 17,000 m (55,000 ft)
  • g limits: +9.0 g & -3.5 g

 

Afterburner kullanmamışlar test uçusunda. :)

Olabilir tabiki. Turbofan kullanan uçaklara kıyasla yine de performans çok düşük çok nazik bir video yayınladılar . Yani sadece uçuyor işte demek için sanki.

Turbofan motoru boing gibi geniş gövdeli uçaklara takıyorlarmış. Daha güçlü kalkış sağlıyormuş. Yada ses hızını aşan uçaklara takıyorlarmış.

 

Turbofan kullanan çek cumhuriyetinin milli uçağı L159 videosu aşağıda. Kaldı ki bu eski model bir uçak.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Giriş yap

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...