Jump to content

Onur Yürüyüşleri Hakkında


Dummy

Recommended Posts

19 dakika önce, Dummy yazdı:

 

Video hakkında düşünceleriniz :) 

Onlar ateist mi? İslam düşmanı mı? Onlar çocuk yaşta mı?

Tarikatta tecavüz edilen binlerce çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet sayı yanlış değil binlerce çocuk!!!

 

Ateist olmak eşcinsel olmayı gerektirmiyor. Eşcinsel olmak da ateist olmayı gerektirmez. Çoğunun üzerinde Hristiyan haçı vardır.

Ama müslüman eşcinseller derneği de yok değil.

 

Screenshot_20240101-222716~2.png

Link to comment
Share on other sites

1 saat önce, Kafir İmam yazdı:

Onlar ateist mi? İslam düşmanı mı? Onlar çocuk yaşta mı?

Tarikatta tecavüz edilen binlerce çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet sayı yanlış değil binlerce çocuk!!!

Ne ilgisi var? İyi misin sen

Link to comment
Share on other sites

2 dakika önce, Dummy yazdı:

Ne ilgisi var? İyi misin sen

Hem de çok iyiyim, bu kadar İslam'ı savundukta sonra yani Allah'ın avukatlığını yaptıktan sonra maksatlı bir şekilde bu konuyu açtığını düşünüyorum.

Link to comment
Share on other sites

1 saat önce, Kafir İmam yazdı:

Hem de çok iyiyim, bu kadar İslam'ı savundukta sonra yani Allah'ın avukatlığını yaptıktan sonra maksatlı bir şekilde bu konuyu açtığını düşünüyorum.

Offf baydın ama ya. Cevap vereceksen ver, vermezsen verme. Bir şey maksatlı açmadım konuyu. Gereksiz tartışmana girmek istemiyorum.

Link to comment
Share on other sites

1 saat önce, Kafir İmam yazdı:

Ateist olmak eşcinsel olmayı gerektirmiyor. Eşcinsel olmak da ateist olmayı gerektirmez. Çoğunun üzerinde Hristiyan haçı vardır.

Ama müslüman eşcinseller derneği de yok değil.

 

Bunların hiçbirini ben iddia etmedim zaten

??

Link to comment
Share on other sites

1 saat önce, Kafir İmam yazdı:

Onlar ateist mi? İslam düşmanı mı? Onlar çocuk yaşta mı?

Tarikatta tecavüz edilen binlerce çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet sayı yanlış değil binlerce çocuk!!!

 

Ateist olmak eşcinsel olmayı gerektirmiyor. Eşcinsel olmak da ateist olmayı gerektirmez. Çoğunun üzerinde Hristiyan haçı vardır.

Ama müslüman eşcinseller derneği de yok değil.

 

Screenshot_20240101-222716~2.png

Video hakkında düşüncenizi sordum. Konuyu çarpıtacaksan bas git.

Link to comment
Share on other sites

Şu an, Dummy yazdı:

Bunların hiçbirini ben iddia etmedim zaten

??

Cevap veriyoruz beğenmiyorsan illa ki duymak  istediğin cevabı vereceğiz öyle mi.

Kimsenin cinsel tercihi kimseyi ilgilendirmez. Zira usulüyle yapıldığı takdirde böyledir. LGBT üyeleri reşit yaşta ve kendi tercihleridir. Sokak ortasında toplumu rahatsız edecek şekilde davranmadıkları sürece buna karışmak kimsenin hakkı değildir.

Tıpkı dincilerin sokak ortasında tramvay yolunun üstünde namaz kılmaya kalkması gibi diğer bireyler de toplumu rahatsız etmeye hakkı yok.

Bunun dışında kendi aralarında ne halt ederlerse etsinler. Tek derdin bu mu senin

Link to comment
Share on other sites

1 saat önce, Kafir İmam yazdı:

Cevap veriyoruz beğenmiyorsan illa ki duymak  istediğin cevabı vereceğiz öyle mi.

Kimsenin cinsel tercihi kimseyi ilgilendirmez. Zira usulüyle yapıldığı takdirde böyledir. LGBT üyeleri reşit yaşta ve kendi tercihleridir. Sokak ortasında toplumu rahatsız edecek şekilde davranmadıkları sürece buna karışmak kimsenin hakkı değildir.

Tıpkı dincilerin sokak ortasında tramvay yolunun üstünde namaz kılmaya kalkması gibi diğer bireyler de toplumu rahatsız etmeye hakkı yok.

Bunun dışında kendi aralarında ne halt ederlerse etsinler. Tek derdin bu mu senin

Kardeşim mal mısn sen? Cevap verdiğin falan yoktu senin. Sonradan mesajı düzenlemişsin sadece. Video hakkında görüşleri sordum. Bir derdim falan yok. Sürekli konuları böyle çarpıtacaksan konularıma yazma.

Link to comment
Share on other sites

1 saat önce, Kafir İmam yazdı:

Cevap veriyoruz beğenmiyorsan illa ki duymak  istediğin cevabı vereceğiz öyle mi.

 

Duymak istediğim bir şey yok. Atma yine bir yerinden.

Link to comment
Share on other sites

2 dakika önce, Kafir İmam yazdı:

Cevap veriyoruz beğenmiyorsan illa ki duymak  istediğin cevabı vereceğiz öyle mi.

Kimsenin cinsel tercihi kimseyi ilgilendirmez. Zira usulüyle yapıldığı takdirde böyledir. LGBT üyeleri reşit yaşta ve kendi tercihleridir. Sokak ortasında toplumu rahatsız edecek şekilde davranmadıkları sürece buna karışmak kimsenin hakkı değildir.

Tıpkı dincilerin sokak ortasında tramvay yolunun üstünde namaz kılmaya kalkması gibi diğer bireyler de toplumu rahatsız etmeye hakkı yok.

Bunun dışında kendi aralarında ne halt ederlerse etsinler. Tek derdin bu mu senin

Al cevap burada işte beğenmiyorsan sulandır gargara yap.

Link to comment
Share on other sites

Kafası hâlâ basmayanlar var; insanlar (nam-ı diğer hayvanlar) doğanın bir parçasıdır. Doğa ara sıra hasarlı ürünler de üretir. Haliyle gayet doğal bir durum. Dönmemek(!) hakkına elbette sahipler. Yahu insanların özeli kimseyi ilgilendirmez, ilgilendirmemeli.

Sloganları da güzelmiş: "Dönmeyiz, buradayız." :)

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 02.01.2024 at 00:33, kavak yazdı:

Kafası hâlâ basmayanlar var; insanlar (nam-ı diğer hayvanlar) doğanın bir parçasıdır. Doğa ara sıra hasarlı ürünler de üretir. Haliyle gayet doğal bir durum. Dönmemek(!) hakkına elbette sahipler. Yahu insanların özeli kimseyi ilgilendirmez, ilgilendirmemeli.

Sloganları da güzelmiş: "Dönmeyiz, buradayız." :)

Bu devletin polisi cemaat yurtlarında çocukları istismar eden arızalı ürünlerle ilgilenmiyor. Şimdi hangisi daha arızalı kafam karıştı.

Link to comment
Share on other sites

18 saat önce, Kafir İmam yazdı:

Bu devletin polisi cemaat yurtlarında çocukları istismar eden arızalı ürünlerle ilgilenmiyor. Şimdi hangisi daha arızalı kafam karıştı.

Elbette ilgilenmez, çünkü devletin kendisi arızalı.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 02.01.2024 at 00:33, kavak yazdı:

Kafası hâlâ basmayanlar var; insanlar (nam-ı diğer hayvanlar) doğanın bir parçasıdır. Doğa ara sıra hasarlı ürünler de üretir. Haliyle gayet doğal bir durum. Dönmemek(!) hakkına elbette sahipler. Yahu insanların özeli kimseyi ilgilendirmez, ilgilendirmemeli.

Sloganları da güzelmiş: "Dönmeyiz, buradayız." :)

Evet sloganlarına bende bayıldım :)

Fakat neden hasarlı dediğini anlayamadım. Sana göre bu hasarlı bir durum mu?

Link to comment
Share on other sites

44 dakika önce, Dummy yazdı:

Fakat neden hasarlı dediğini anlayamadım. Sana göre bu hasarlı bir durum mu?

Gayet şeffaf bir şekilde izah ettiğimi düşünmüştüm, demek ki yanılmışım. Elbette hasarlı, çükü olan birisinin başka çüklü birisine sulanması olacak şey değil. Doğa bu durumda harbiden bir dalgınlığa gelmiş olmalı. :D

Da, bize ne diii mi?

Link to comment
Share on other sites

8 saat önce, kavak yazdı:

Gayet şeffaf bir şekilde izah ettiğimi düşünmüştüm, demek ki yanılmışım. Elbette hasarlı, çükü olan birisinin başka çüklü birisine sulanması olacak şey değil. Doğa bu durumda harbiden bir dalgınlığa gelmiş olmalı. :D

Da, bize ne diii mi?

Beni ilgilendiriyor aslında :)

Hasarlıdan kastının ne olduğunu anlayamadığım için sordum. Pekala, fikrine saygı duyuyorum.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...