İlginç videolar

hayna

Bu Jack Ruby denen gizemli adamın, cezaevinde kaldığı dönemde, ilginç bir açıklaması var:

Jack Ruby: The only thing I can say -- what is your name, and I’ll know how to...

Interviewer: Harry Kennedy.

Jack Ruby: Harry Kennedy. Everything pertaining to what's happening has never come to the surface. The world will never know the true facts, of what occurred, my motives. Uh, in other words, I'm the only person in the background that knows the truth pertaining to everything relating to my testimony.

Interviewer: Do you think it will ever come out?

Jack Ruby: No, because, unfortunately, the people had to have so much to gain and had such an ulterior motive for putting me in [the] position I'm in, will never let the true facts come above board to the world.

Interviewer: Are these people in very high positions, Jack?

Jack Ruby: Yes.

1896 yılında Dünya!

Video, Fransa'dan görüntülerle başlıyor ve diğer ülkelere geçiyor. Sırasıyla:

ABD (New York City), Kudüs, İsviçre (Cenevre), Vietnam, Martinique, Fransa (Paris), İspanya (Madrid ve Barselona), İtalya (Venedik), İngiltere (Londra), Almanya, İrlanda (Dublin), Rusya (Moskova), Fransa (Lyon), Mısır (Gize), Türkiye (İstanbul), Japonya (Kyoto, Tokyo), Fransa (Marsilya), Fransa (La Ciotat)

Dört yıl önce, 4 Ağustos 2020'de, Lübnan'ın başkenti Beyrut'taki limanda gerçekleşen müthiş patlamalar...

220'den fazla kişinin öldüğü, 7.000 kadar kişinin yaralandığı, 300.000 insanın evsiz kaldığı, 15 milyar dolarlık toplam zararın olduğu açıklanmıştı. Patlamaya, limanda depolanan 2.750 ton amonyum nitrat sebep olmuş.

Farklı açılardan çekilmiş görüntüleri, bu videoda derlemişler.

Bu aşağıdaki şeyin ne olduğu ile ilgili bir fikrim yok. Yorum yapmak filan zor.

Nasıl bir ortama düştüğünüze inanamayacaksınız! Alt kısımdaki izleyici yorumlarından şu cümleyi beğendim:

"bunlar ibretlik olaylar bakıp bakıp ders almalıyız halimize şükretmeliyiz."