Jump to content

Zaman Mekan algısını olmadığı bir durum hayal edilebilir mi?


İsmail
 Share

Recommended Posts

Başlangıç yok son yok mesafe yok bunu akıl alır mı hayal edebilir misiniz? 

Benim dünyama hoş geldiniz. 

Burada sadece düşünce ve hayaller var soyutu somuta indirgemek var kelimelerin yetersiz kaldığı bir dünya burası. 

 

Link to comment
Share on other sites

Zamanı tanımıyorsun

Mekan (Konum) kavramına karşılık gelen Uzayı da tanımıyorsun.

 

Evrende zaten zaman ve mekan algısı yok

Evrende bir dakika önceki oluşlarla şu andaki oluşların bir arada bulunduğu, kaydının olduğu tek yer canlılar, yani biziz.

Başka hiç bir kaydı yok. Bu da zamanın olmadığının ispatıdır.

 

Aynı şekilde.

 

Evrende herhangi bir cismi veya varlığı merkeze alıp, nerede? sorusunu da soramazsın.

Nerede sorusunun tüm cevapları görecelidir. Başka galaksiye gidersen "orada" cevabı geçerli cevaptır, buraya gelirsen "burada" cevabı.

Bu da konumun yani mekanın olmadığını ispatlar.

 

Zaman, uzay, madde gibi kavramları bilgi ile öğrenmelisin.

Kafandan hayalle bu kavramlarla haşır neşir olursan inanç bataklığına saplanıp aklının kontrolünü kaybedersin.

Link to comment
Share on other sites

On 24.04.2022 at 20:04, Ateist-Bakış yazdı:

Zamanı tanımıyorsun

Mekan (Konum) kavramına karşılık gelen Uzayı da tanımıyorsun.

 

Evrende zaten zaman ve mekan algısı yok

Evrende bir dakika önceki oluşlarla şu andaki oluşların bir arada bulunduğu, kaydının olduğu tek yer canlılar, yani biziz.

Başka hiç bir kaydı yok. Bu da zamanın olmadığının ispatıdır.

 

Aynı şekilde.

 

Evrende herhangi bir cismi veya varlığı merkeze alıp, nerede? sorusunu da soramazsın.

Nerede sorusunun tüm cevapları görecelidir. Başka galaksiye gidersen "orada" cevabı geçerli cevaptır, buraya gelirsen "burada" cevabı.

Bu da konumun yani mekanın olmadığını ispatlar.

 

Zaman, uzay, madde gibi kavramları bilgi ile öğrenmelisin.

Kafandan hayalle bu kavramlarla haşır neşir olursan inanç bataklığına saplanıp aklının kontrolünü kaybedersin.

Valla bende bi karı atsan atılmaz satsan satılmaz evlat misali ikide çocuk candan çok sevdiğim işin özeti bu yani aklım bu işlerle meşgul olunca on numara,yoksa quantımın beni delirtme  ihtimali hanımla kıyaslanınca olay ufkuna giren amino asidin oradan çıkıp  ejderhaya dönüşmesi kadar. 

🥰🥰😄

Link to comment
Share on other sites

Kara delik hakkında görüşlerim 

Kara delikteki yoğunlaşma mutlak sıfır ötesine geçip parçacıkları aslına ipliğe sicime döndürür bu yüzden çekimi güçlüdür.  Nötron yıldızı öylesine bir içe göçme Yaşar yuğunlaşır ki  atomlor iplikciklere ayrışır ve bu ayrışma ile birlikte oluşan yoğun sıkışmada sicimler titreşemez hale getirir buda mutlak sıfırn ötesine geçmeyi de sağlayabilir. Evrenin örtüsü, sicimler bir çeşit elektirik kablosu gibidir aslında kara delikte madde tek bir nokta haline gelmez o tek nokta dediğimiz alandan giren sicim elektirik olsa şebekenin sonuna eklenen yeni hatta giden elektirik misali evrenin en uç noktalarında büyümeyi sağlar. 

Özetle aslında kara delik değimiz şey atomun sicime dönmesi sonucu bu sicimleri evrenin genişletme sonucunu oluşturan taşıyıcı dan ibaretir. Bu benim teorim ve adınıda oğuz koydum. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...