-
İçerik sayısı
56 -
Kayıt tarihi
-
Son ziyareti
-
Kazandığı günler
1
Peleuze last won the day on 5 Mayıs 2011
Peleuze had the most liked content!
Sitemizdeki itibarı
2 NeutralProfile Information
-
Gender
Not Telling
Son profil ziyaretçileri
2.021 profil görütülenme
-
yau merak etme:) olmaz da, hani olursa öyle kalmam için telkinler melkinler ben giderken genelde yalnız anlaşamadıklarıma değil admin madmin ne varsa hakemlere de dalar giderim, telkin melkin dinlemem yani, sonlandırtcam üyeliğimi daha da gelmicem söz veriyom sana hem içini rahatlatacaksa söyliim, mantık beni de uyardı hem daha sert bi dille, moderatör de öyle, onlar da yazı yapıştırıp sizin canınızı sıkmama çok üzülmüş, sen de uzatma istersen, ne delibaş bi adammışın yau eheueue:)
-
Ohohoo merhaba:) Hoşgeldin mahiyetinde sana ve orphaned'e gelsin, http://www.youtube.com/watch?v=236Lquwq22A&feature=related
-
ehueu, cigican bunlar bence ya gizli müslüman, ateist forum açıp din konuşulmasına izin vermiyolar, ya da "cigi koş yeni bir ateist forum açıldı video yetiştir" diye birileri kekledi seni.
-
Ahh, evet. 330 aydının arasında çok sayıda "yetmez ama evetçi" var, haklıymışsın, açıkçası ben ne önce ne de msj yazarken 330 aydının tamamı kim acaba diye çok özenerek bakmadım, adaylara baktım. Sanırım başlıkla alakalı biraz da, "bağımsız adaylar" diye açılmış olsaydı direk adaylar üzerinden devam edecekti. 330 aydın şunları destekliyor şeklinde açıldığı için (zaten arkadaş haber linkini ekleyip konu açmış onda da suç yok), bu yüzden direk destekleyenler hakkında konuşulması normal oluyor. Sorun bende. Mesajı yazarken henüz afyonumun da patlamamış olması nedeniyle sanki 330 aydın evetçi (dolayısıyla adaylar da) bu yüzden bağımsız adaylara yüklenmişsin gibi yanlış bir algıyla yazmışım, halbuki ilk satırında bağımsızlara oy verilmesi tercihine saygı duyarım deyip öyle 330 aydına yüklenmişsin. Kusura bakma. (bir de tabii, artık, sanki, herkesin yaptığı her işte akp destekçiliği arayıp onun üzerine konuşacakmışsınız gibi garip bi şey oldu bende, bu gariplik yüzünden bazen haksızlık edip daha okumadan anlamadan tepki verebiliyorum -gerçi bu ilk oluyor ama olsun iyi şey değil- ) Ben "yetmez ama evet"i desteklemedim hiç, oy kullanmayanlardanım. Bağımsız adayların içinde de "yetmez ama evetçi" yok.
-
Pante, Bu 330 aydının çoğunun "yetmez ama evetçi" olduğunu neye dayarak söylüyorsun? Yanlış anlama, bilip bilmeden karalama amaçlı böyle birşey yakıştıracak biri olmadığını bildiğim için soruyorum. Ben bir kısmını tanıyorum, tanıdıklarımdan hiç biri "evet oyu" kullanmadı. Bu arada bir önceki mesajımda oy kullanmayacağımı söylemiştim, gerçi kararsızdım o zaman. Ertuğrul Kürkçü'ye oy vereceğim bu seçimlerde, hepimize hayırlı olsun.
-
binlik ve beraverliğe emçok ihtiyaçımız olam şu gümlerde yaşadımız hoş olmiyan olaylardan birasçık uzaklaşalım birasçık şiirle kemdimize gelelim diye, em sevdiğim şiirlerimden birini paylaşarak gömlünüzü almak istedim. BU ÜLKEYİ KİM TAŞIYOR HAKAN TAŞIYAN MI. Bana eski smileylerle ne güzel gülümse Atbulanıp bir pezevenk yeni doğmuş samimi Gördüm denizde boğulan insan eli şeklinde portakal suyu çubuu Ama yaratmak allaa mahsus ehe ehe ehe ehe Radical noise ne kadar da radikal amcoolu Üstelik (kravat nasıl bağlanır resimli) kravat Benim dayım nefes filminde kelebek şeklinde bir pıçak Normal bir bıçakla özür dilerim Uyruğumsun TC ama bir zidane değilsin. (Bu hayat da niye hep bize vuruyo) Büruyo beşte bir büro gibi dağılmamızı Otobüsü durarım gelmeyin. Vird bu mu tartışılır Kartacayı bilerek atladım, gülmek benim köpke Vötkeyle gelen devrim, gelme; Sonra koşuyor event insanı, keklik gibi, öküz gibi koşuyor. Kahveye ilk defa geliyor ya da hiç. Yaratıcı tipler eşyayla oynuyor Event insanı neler yapıyor öyle, dada gözlüm hem say hem yav Meyinleri sayıştaya döşesim Gözümde bir balta deli kadar Kartacaya at at kim taşıyor bunca karsı Taş taş kim atıyor bensem şiddet içeriyorur beş bin falanx kes demekle olunmuyor yönetmen, olunuyor kasap köfte Sen gel birinin beş yüz leşi Geberip bile kurtulama birinin olmak Dehle bizi modern interior bissürü kapılardank bir birey inşası birimi olarak düğün salonları Kadına bayan demeği bize o inşaatlarda siz öğrettiniz. O inşaatlar şimdi büyüdü, önemli yerlere geldiler Gelmeyin, yukarı ve yukarıya bakarak, bu evlerde ne kalorifer oluyodur bee derim, dedim de. Banko maçlardan koşup geldim bir sapan Tank tank sesleriyle kalkıyordu cenaze Son köpeği kaçırdım ve bak adamın da el diyor Bir lpg tankı olga geçiyorum sincandan Bir kurumu çok sevdim, o beni hiç sevmiyor. peleuze
-
hııı, her yere deveyim yazıp duruyo. ben de kindar değilim, mesela mersine yolu düşse cigi'nin, işi filan olsa burda yardımcı olurum, tantuni ve bicibici ısmarlarım, cennetcehenneme filan bile götürrüm
-
niye olsun om, niye siz bana yavşak düşünceli derken başlığın anakonusunu konuşayım hakaretlerinizi görmezden geleyim valla ben hayatımda ilk defa bişeyleri tartışma imkanı bulmuyom, başka bi çok şekilde burda konuşmak istediğim meseleyi konuşabilirim bu yüzden seçici olmak hakkım başka bi şekilde tartışma-konuşma imkanım olmasaydı, size çok ihtiyacım olsaydı belki hakaretlerinizi görmezden gelip devam edebilirdim öyle bi durum yok, konuşmuyom hepinizle küsüm.
-
Cigi tüm mallıkların bir yana, çok merak ettim beni canlı olarak karşında görsen ne yapacağını Yani forumda yaptığından farklı olarak ne yaparsın? Niye görmek istiyon? Tarif vereyim, 165 boylarında 45 kilo ağırlığında öyle çok sert bi tipi olmayan 23 yaşında biriyim. Mesela karşılaştık ikimiz de birbirimize doğru yürüyoz, canlı gördün beni. Ne yaparsın? Yavşak düşünceli şu bu mu dersin? Onları burda da diyebiliyon zaten. O zaman ne? Ne olur yani canlıyken, döver misin? Erkek olduğunu düşünürsek muhtemelen sana göre çok cılız kalacak bi kızı dövebilip dövemeyeceğin ayrı mesele, tam olarak merak ettiğim şey yer mi maçan? Bir alemsin cigi sen alem içinde.
-
Diriliş haklı. Doğru diyor. Yani bir insana bu tür forumlarda düşüncelerinden dolayı "yavşak düşünceli" demek serbestse, pekala kendisine "yavşak, g.t, kocakafa, kişiliksiz, at, eşek" filan da denilebilir. Birine izin verip diğerini yasaklamak çok saçma. Yanlış anlamadıysam moderatör arkadaş bana eğer yavşak bi düşünceyi desteklemişsem karşıdakinin bana yavşak düşünceli demesinde bir sakınca olmadığını söyledi, çünkü orda beni değil düşüncemi hedef alıyomuş. Böyle olunca herşey missmiş. En iyisi oturup bi liste hazırlayın, hangi düşüncelerin yavşak düşünce olduğunu yazın. Biz de ona göre hareket edelim. Mesela benim için de kemalist düşünce kafası "b.kkafa" olabilir, daha ilk iletimde b.kkafalılar dersem olmaz ama di mi? Hoş sonraki iletilerde de dememem gerekir eğer işin b.ku çıksın istemiyorsam. Yani bence, siz en iyisi en baştan şu yavşaklı bilmemneli konuşmaları hepten bi yasaklayın. Bu adamlar kim ki bunların yavşak düşünce dediği şeyleri doğru kabul edip bana yapılan yavşak düşünceli yakıştırmasını kabul edip, hoş görücem. Valla forumu ciddiye alıyor işi dalgaya vurmuyosam o lafı bu ibibiklere yediririm misli küfür ederek. Herkes aynını yapar. Ben artık zaten yazmayı düşünmüyom burda (forum yönetimi ile ilgili değil moderatöre küslüğüm geçti, ama bu cigiye migiye çok gıcık oluyom kendimi kontrol edemeyebilirim diye, iyilikten imsaniyetlikten hep yani, bi de konuşma isteği misteği kalmadı) ama işte diriliş haklı, ya bu adamların "ben ona demiyom düşüncesine diyom" gibi dangalakça bi bahaneyle millete saldırmalarının en baştan önünü kesin, ya da göstermelik girip "ama hakaret etmeyelim şeyy" demeyin salıverin gitsin.
-
Pante, Sen de yapıştırdığım yazıya cevap yazmışsın "yavşaklık" olduğunu düşünerek Yukarıda senin bildiklerinin milyonda birini bilmeyen düşünme sakatı kılkuyruk (cigi) da cevap yazmış. Sen insan gibi yazıda geçenleri neden doğru bulmadığını anlatmışsın O adam yazıda geçenlerin tam olarak ne olduğunu bile anlamadan "bunlar analarını satan yavşaklardır" gibi şeyler yazmış. Moderatör efendi gelsin de görsün "yavşak" demenin bile bir adabı olduğunu. yazdıklarınaysa şimdi canım çok sıkıldı diye cevap veremicem, küslüğüm geçer moderatörü affedersem gelir yanıtlarım, gelmezsem de kusuruma bakma.
-
1990'lı yıllarda A-Politika dergisinde yayınlanan bi yazı okudum bugün, kemalistlere sesleniyor yazıda. Hiç yapmadığım şeydir uzun yazılar yapıştırmak ama bu yormuyor okurken, hem çok da uzun sayılmaz. Kemalizmin mevcut iktidar zihniyetinden farklı olmadığını göremeyen ve kemalizme sıkı sıkı sarılmaya, uzaklaşarak azıcık iyi bişey etmişse de geri dönmeye çalışanlara gelsin; Dinle Kemalist! Gene laiklik elden gidiyor diye feryat etmeye başladın. İktidarı alır almaz, tekke ve zaviyeleri kapattın. Oysa bunlar Anadolu toprağının zenginliğini yansıtıyorlardı. Aralarında Ortodoks İslamın tahakkümcü sembolik "evrenine" destek olanlar varsa da Osmanlı'da sünni dinsel despotizm esas olarak ulema kaynaklıydı. Ulema medreseden yetişirdi. Tekke ve zaviyeler tasavvuf odaklarıydı. Sünni olanlar olsun, Alevi olanlar olsun panteizmin barışçı sembolik evreninin düşünsel odaklarıydılar. Ulemanın katı tutumunu etkisiz kılarak Anadolu halkının kültürel çeşitlilik içinde birarada yaşamasını sağlayan folk islamın yaratıcılarıydılar. Sen tuttun "hayatta en hakiki mürşit ilimdir" diyerek halkın ruhsal dinlenme kaynaklarını ortadan kaldırdın. Oysa bu bereketli topraklar üzerinde senin mürşidine de yer vardı. Heterodoks alevi-bektaşi tekkeleri kendi gnostik anlayışları doğrultusunda senin mürşidinle de seve seve ilişkiye geçerlerdi. Sen ne yaptın? Dedin ki, "seni sünni zulmünden korurum, ama sen de kendi kimliğini reddedip tamamen bana tabi olacaksın". Kahrolası babalar, dedeler, dedebabalar, postnişinler, Pir Sultan gibi "Bir ben mi düşmüşüm can telaşına" diyemediler, can telaşına düşüp kuyruğuna takıldılar. Kendin dine inanmadığın halde, "bu halka bir din lazım" deyip, Diyanet kurumunu kurdun. Kendine göre bir islam icat edip resmi memurlarınla bunu halka dayattın. Ulemadan beter bir ruhban sınıfı yarattın. Her şeyin aslına rücu edeceğini düşünmedin, senin diyanetinin günün birinde en ortodoks sünni-hanefi islamcı faşizmin kalesi olacağını göremedin. Üstelik alevilerden ve dinsizlerden kesilen vergilerle bu canavarı sen büyüttün. Bu topraklar üzerinde yaşayan insanlar doğunun despotizmiyle, batının ruhsuz maddeciliği ve tahakkümcülüğü arasında sıkışmalarına rağmen sezgileriyle çeşitlilik içinde birliği, birlikte yaşama olanağını, özgürlüğü, kardeşliği, barışı arıyorlardı; toplumun tepesine tünemiş devlet aygıtının ve yerel mütegallibenin ulaşamadığı pazaryerinde, mahallede ve padişah fermanının geçmediği dağlarda yakalamışlardı da. Sen tuttun özgürlüğün bilgisi ve pratiğinin oluşma olasılığının çok yüksek olduğu bu topraklara (bu şans hala kaybolmuş değil) batının deli gömleğini giydirdin. Sonra da yaptığın işi laiklik, çağdaşlık, ilericilik olarak kutsadın. Sen tuttun Bizans-Osmanlı devlet geleneğini aynen devraldın ama Tevhid-i Tedrisat yasalarıyla halkın özgürlükçü kültürel kaynaklarıyla bağını kestin. Yıllar boyunca jandarma zoruyla yerleştirmeye çalıştığın zorunlu eğitim sisteminde, zorunlu din dersleriyle, imam hatip okullarıyla genç kuşaklara tasavvufi hoşgörüden yoksun faşist siyasallaşmış islamın aktarılacağını görmedin. Bu topraklarda, Türk, Kürt, Ermeni, Rum, Abaza, Arap, Zaza, Yahudi, Gürcü, Laz, Boşnak, Pomak, v.b. 46 değişik etnik kökenden insan yüzyıllar süren deneyimleriyle birlikte yaşamayı öğrenmişti. Sen iktidara geldin, Türk milliyetçiliğini resmi din haline getirdin, Güneş dil teorisi uydurma resmi tarihini müfredatınla insanlara dayattın, yıllar yıllar boyu düşmanlık tohumlarını ektin, ülke nüfusunun üçte birini oluşturan Kürtleri yok saydın. Jandarma zulmü, dil yasaklarıyla asimile etmeye çalıştın. Şimdi Kürtlerin başkaldırısını ülke bölünüyor çığlıklarıyla karşılıyorsun. Oysa bölücülüğün kaynağı sensin. Nerede, "gel ne olursan ol gel, ister putperest ol, ister mecusi gene gel" diyen mevlevi dergahı? Nerede, hoşgörü simgesi Bektaşi dergahı? Nakşibendilik gibi köklü bir tasavvufi odak bile sayende holdingleşti, faşistleşti. Ve sen şimdi çıkmış feryat ediyorsun. "Laiklik elden gidiyor" diye. Yıllarca hapiste çürüttüğün çağdaş Bedrettin, Nazım Hikmet'in çocuklarını Kemalist-Laik cepheye çağırıyorsun. Hadi canım sen de. Hiçbir şeye yanmayız da bu çağrıların hala aleviler tarafından ciddiye alınmasına yanarız. Oysa Sivas'ta alevileri yakan yalnızca islamcı faşistler değildi; aynı zamanda Kemalist devlete duydukları güvendi. Yoksa ayı inine bir çakı bıçağı bile almadan girerler miydi? Ne dersiniz Nefes dergisi yazarları? Kaynak: A-Politika, Mayıs 1994, Sayı: 1, sayfa 14
-
Doğru, Ama ben Türkiye'de şuan için internetin muhalif hareketleri farkedilebilir şekilde arttırdığını değil, danzig'in de düşündüğü şekilde gelecek olan sıkıntılı günlerde artmasında etkili olabileceğini ve artık devletler için daha tehlikeli hale geleceğini düşünüyorum. Devletler bunu sosyal medya siteleri yasaklayarak değil, belki de verdiğin örnekteki gibi daha fazla insanı evlerinden toplayabilmek için kullanacak. Bu ihtimal de sansür yasasında, asıl amacın "porno...vs içerikli siteleri engellemek " değil, insanların sosyal medya sitelerinde örgütlenmesinin önünü kesmek ya da bu siteler sayesinde insanları daha rahat kontrol edebilmek olduğu düşüncesini güçlendiriyor. Elbette. Bi de, n'aber?
-
Öyle görünüyorsun, yani ben bi çok konuda yazdıklarından bunu çıkardım ve sanki sen de bunu inkar etmiyorsun "Atatürkçüyüm" demişsin gibi aklımda kalmış. Değilim diyorsan, değilsindir.
-
Ne güzel, ben ne bu eylemi küçümsüyorum ne de iktidarı protesto etmenize bişey diyorum.